16. juli 2013

Så langt, så godt....

Nu er vi langsomt kommet på plads, så godt som. Mine erfaringer siger mig, at man aldrig helt er på plads i et nyt hjem før efter et halvt års tid. Børneværelserne er begyndt at tage form, men mangler stadig en del, bla. møbler, som skal være de helt rigtige! Her kan I se hvor langt vi er nået. 
Her kommer først stemningsbilleder fra Robertas værelse. 



Så er den lille dame rykket ind i sit lyserøde leopard værelse og hun elsker det. Vi har endnu ikke nået at hænge så meget op, mangler stadig et skrivebord etc. Den store neonpink pendel fra Happy Lights glæder hun sig til at få hængt op. Langs væggen har vi hængt Rie Elise Larsens fine papir ranker samt glimmer stjerner op som sammen med de ultra fine klister dots fra Masking tape. Det giver lidt cirkus stemning til værelse, som jeg elsker.








Soft Gallery (puder) og Luckyboysunday (sengetæppe) er 2 af mine favorit 'børne' mærker og derfor - selvfølgelig - repræsenteret på værelserne herhjemme. Det skønne fuglebur har jeg fundet på loppemarked. De smukke Undulater forhandler vi hos Lirumlarumleg.
Jeg er helt vild med luftballonerne og kom til at 'låne' denne her  fantastiske, blå og hvidstribede luftballon ind på træet i stuen. Nu må vi se, om jeg får lov at beholde den ;-)


I morgen kommer et indlæg fra Annas værelse, det glæder jeg mig til at vise Jer. Der vil komme flere billeder fra Robertas værelse inden længe. 
Til dig som spurgte omkring væggen, så kan jeg fortælle, at den er opbygget af krydsfiner plader, som er beklædt med gipsplader. Imellem er der lagt rockwool. Håber det er info nok, ellers skriv endelig igen. 
Kærlig hilsen
Mathilde

2 kommentarer:

  1. Det ser helt aldeles fantastisk ud - lige min stil! Super inspirerende, læg gerne mange flere billeder ind :-)

    Vil du fortælle, hvor den fine rosa/grå jakke på billedet er fra? Den kunne jeg vældig godt tænke mig til min egen datter, hvis den stadig er til at få fat i :-)

    SvarSlet
  2. Hej Anita
    Tak for den søde kommentar, der kommer flere billeder lige om lidt og flere til.
    Den lille jakke er fra Rohde. De kan laves på bestilling.
    Kh
    Mathilde

    SvarSlet