7. oktober 2012

Pink Pink Pink





Er du eller din datter vilde med pink? Så er der her et bud på forskellige ting til at pynte pigeværelset med. 
På væggen har jeg lavet 'tapet' af MP tape, vi har nemlig som noget helt nyt, fået tapen i forskellige breder. Og det er nemt. 
Plexi bogreolen er fra Sebra, flagranken fra Rie Elise Larsen, metal opbevaringsboksen under bordet samt tidskriftsholderen er fra Waterquest, den lille fine gule seng fra SmallStuff. Bøjlerne er fra Nomess, den lille pink æske fra Rie Elise Larsen og den store fra Daisy. Skørtet er fra Opsy Daisy baby.
Måske er der en ting eller to som er lige dig ;-) 
God søndag til jer alle!
Kærlig hilsen Mathilde





3 kommentarer:

  1. Hvor er det smukke tæppe fra -er det et I sælger? ;)

    SvarSlet
  2. Hej
    Tæppet er ikke et vi sælger nej, men vi leder efter lignende. Så forhåbentlig om noget tid bliver det muligt at købe smukke kludetæpper hos os.

    Hilsner
    Mathilde

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne bruge den brede MT på min datters værelse, men jeg er i tvivl om holdbarheden. Har I erfaring med det? Og skal jeg evt. sætte det fast med noget andet? (Vi har lige malet, så overfladen er helt ny) Tak for flotte og inspirerende billeder. Anita / itasalbum.blogspot.dk

    SvarSlet