28. maj 2012

Min fødselsdag, en særlig dag...


Sommer, fødseldage i haven, glade børn i bare tæer, skattejagt og kreer-din-egen-lagkage. Min datter havde en fantastisk 9 års pigefødselsdag i sidste uge!
Flag - invitationerne,  lavede vi af Rie Elise Larsens skønne printede gavepapir samt det altid brugbare Masking tape.
Over bordet hængte jeg de smukke og dekorative honeycomb pompom'er, som vi netop har fået på lager (kommer på hjemmesiden meget snart). På bordet pyntede de fine og farverige paptallerkener, krus samt servietter fra mærket La Marelle i fin kombination med syrener fra haven. Fra mærket Rice har vi  desuden også lys i fine farver, tallerkener og servietter til børnefødselsdagen. Glad datter og træt, men glad mor! God fornøjelse :-)




3 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud. stort tillykke med din datter

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Det lyder bare superhyggeligt.. Tillykke med hende! :) Især det med lav-din-egen-kage- arrangementet... Den tror jeg, at jeg vil snuppe, når mine tvillinger (dreng og pige) bliver 5 år til august ;) Det kan godt være lidt svært at finde på noget, som både drenge og piger synes er spændende, synes jeg.. Gode forslag modtages gerne :D

    SvarSlet