1. december 2010

Vinderne af bloggens første GIVE AWAY!!

Vi har stukket hænderne ned i posen mellem alle Jer, som havde skrevet søde kommentarer, har rystet den godt og fundet 2 vindere af de skønne svampelamper.


1. præmien - den store svampelampe gives til Barbara Anne Bennet
2. præmien - den lille svampelampe gives til Ditte


For at modtage gaven, skal I sende Jeres adresse samt hvilken farve I ønsker svampelampen i - til anja@lirumlarumleg.dk
Tillykke tillykke, håber den vil pynte...
Ny give away kommer snart, så stay tuned...



4 kommentarer:

  1. Jubiiii... hvor er jeg heldig!!!
    Hvor vil jeg glæde mig til den kommer :-)

    Knus og dejlig 1 Dec. fra Barbara

    SvarSlet
  2. Neiii der troede jeg lige det var mig... Stort tillykke til navnesøster og Ditte ;0)

    SvarSlet
  3. Aj, hvor vildt. Tænk, at jeg vandt. Sender mail nu...

    SvarSlet