16. december 2010

Så blev det tid til endnu en give away!!


Så blev det dagen, hvor 2 af vores faste læsere bliver de heldige vindere af de fine flagkæder...
Vi har endnu engang stukket hånden i posen og udtrukket 2 vindere.
1. præmien - den lange flagkæde går til Frk. Evigglad
2. præmien - den korte flagkæde går til Marolle

Tillykke tillykke til de heldige vindere :-))
For at modtage gaven, skal I sende Jeres adresse til - anja@lirumlarumleg.dk
Ny give away kommer snart, men indtil da - glædelig december!!

1 kommentar:

  1. Uh, det er ikke sjovt, det her - føler mig lidt grådig. Men skal bare lige sikre mig, at der ikke er sket en fejl. Jeg har nemlig ikke modtaget den skønne svampelampe, som jeg vandt i din tidligere give away, Skal bare lige sikre mig, at den ikke er forsvundet i posten?

    Mange hilsner og tak for en skæn blog
    Ditte

    SvarSlet